Wat kan je doen als universeel autobedrijf om klanten aan je te binden? Bedenk een ludieke actie en sponsor daarmee ook nog eens de lokale sportvereniging. AD Autobedrijf Ooijman in Wilp doet creatief zaken om zijn werkplaats gevuld te houden.

Robert Ooijman van het autobedrijf sponsort sinds kort SV Wilp. Hij heeft in de kantine een brievenbus opgehangen, waar de leden een kopie factuur van hun onderhoudsbeurt bij het autobedrijf in kunnen deponeren. Aan het einde van het sportseizoen worden de factuurbedragen bij elkaar opgeteld en een groot deel daarvan wordt als sponsorbedrag aan SV Wilp overgemaakt.

Onderhoudsfacturen van AD Autobedrijf Ooijman vanaf 1 september 2014, kunnen worden ingeleverd. SV Wilp benadrukt in nieuwsblad Voorster Nieuws dat ieders privacy gewaarborgd blijft.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties