VWE is gestart met de uitrol van het nieuwe online platform Mijn VWE. In een paar weken tijd gaan alle VWE klanten automatisch van het bestaande dienstenplatform naar Mijn VWE. Inmiddels maken al bijna 4.000 klanten gebruik van Mijn VWE.

Om de klanten zo goed mogelijk voor te bereiden op de nieuwe schermen organiseert VWE 6 klantenavonden door het hele land. Autobedrijven komen hier kosteloos meer te weten over de online ontwikkelingen in de branche. Tevens krijgen zij een uitgebreide inkijk in Mijn VWE. Er zijn nu 4 klantenavonden geweest, waar in totaal rond de 800 klanten aanwezig waren. Deze week vinden de laatste twee klantenavonden plaats.

Uitgebreide voertuiginformatie, inzicht in de eigen voorraad en alle transacties op autoniveau worden steeds belangrijker om in de turbulente autobranche het verschil te maken. De verschuiving van offline en traditionele autoverkoop naar online zet door. De toegenomen prijstransparantie gaat hand in hand met het mondiger worden van consumenten. Bovendien beperkt de autobranche zich niet meer tot de eigen regio, zelfs niet tot Nederland. Europa, dat is de nieuwe regio waar de slimme ondernemer zijn blik naar verlegt. Om daarna, met kennis van de Europese automarkt, regionaal renderend te ondernemen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties