De manier waarop Van der Dong Autoservice uit Haren het concept Kentekenloket neerzet in zijn regio en gebruikt in de eigen marketingmix is reden geweest om het bedrijf uit te roepen tot ‘Kentekenloket van het Jaar 2017’.

Dat gebeurde vorige week tijdens het Kentekenloket Jaarevent, waarbij tweehonderd  autobedrijven aanwezig waren. De winnaar ontving de bokaal uit handen van juryvoorzitter Oskar Bronsgeest van W&D Consultants (links op de foto).

Voor de titel ‘Kentekenloket van het Jaar 2017’ waren na een voorselectie twaalf finalisten genomineerd, per provincie één autobedrijf. De consultants van W&D (ook betrokken bij de verkiezing Bovag Autobedrijf van het jaar) onderzochten en bezochten alle genomineerden. Winnaar VanderDong Autoservice is een Kentekenloket van het eerste uur. Iedereen die er een kenteken laat overschrijven wordt gewezen op de overige dienstverlening van dit autobedrijf. Hierdoor wordt extra omzet en klantenbinding gerealiseerd, stelt W&D.

Het Kentekenloket is ontwikkeld door Partspoint en bedoeld voor autobedrijven die daar klant zijn. Achterliggende gedachte is dat het autobedrijf bij de papierafwikkeling na transacties tussen particulieren extra diensten kan aanbieden. Te denken valt aan een aankoopkeuring, kilometertellercheck, bandencontrole, diagnoserapport of kortingsbon voor onderhoud en/of een apk.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties