Na de introductie van het grossiersportaal Hella Partner World in 2016, wordt nu een online catalogus met universele producten van Hella gelanceerd.

“Het assortiment van Hella bestaat uit ruim 30.000 producten in verschillende productgroepen. Dat som je niet zomaar even op”, aldus Marco van der Aa, algemeen directeur van Hella Benelux. “Met deze universele webcatalogus kunnen we klanten snel en overzichtelijk laten zien welke universele producten we allemaal te bieden hebben.”

Online

Op www.hellawebcatalogus.com zijn de diverse productgroepen opgedeeld in meerdere categorieën, waardoor snel het juiste onderdeel te vinden is – inclusief productspecificaties. Van verlichting en elektronica, tot installatiemateriaal, thermomanagement, remdelen en werkplaatsgereedschap. Voor zowel personenauto’s, als voor vrachtwagens, trailers, (land)bouwmachines, bussen en caravans. Voor directe klanten wordt later dit jaar tevens een bestelfunctie aan de catalogus toegevoegd. “Klanten kunnen het gewenste product straks niet alleen snel vinden, maar ook direct online bestellen!” besluit een trotse Marco van der Aa.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
21 oktober 2025
GRS-partnerbijeenkomst nieuwe stijl maakt uitbreiding netwerk wereldkundig
21 oktober 2025
Zwaardere crashtests onthullen zwakke plekken in autostoeltjes
21 oktober 2025
‘Ik ben geboren in een bak met olie’
20 oktober 2025
‘Gebruikte EV verkoopt sneller met SOH-certificaat accu’
20 oktober 2025
Merkgebonden aftermarket wil zich profileren via Automechanika
17 oktober 2025
BASF Coatings zelfstandig verder met Carlyle
Meest bekeken berichten
Recente reacties