Drie Nederlandse aftermarketleveranciers staan van 7 t/m 9 mei met een gezamenlijke stand op de Automechanika Dubai: Kawe, Kavo Parts en NRF. Dit Holland House krijgt een ‘oranje’ uitstraling, met ruime aandacht voor de eigen identiteiten van de drie partners.

Met ruim tweeduizend exposanten is Automechanika Dubai de grootste en snelst groeiende internationale aftermarketbeurs voor Afrika en het Midden-Oosten. “Belangrijke groeimarkten voor alle drie de organisaties”, zegt Jeroen Beterams, marketingmanager bij NRF. “De beurs in Dubai biedt een perfect platform om ons internationaal verder op de kaart te zetten.”

Grootser

Peter Bloemberg, sales- en marketingdirecteur bij Kavo Parts wijst erop dat het trio, door de handen ineen te slaan, grootser kan uitpakken tegen minder kosten. “Een prachtig voorbeeld van 1+1=3.” Kawe exposeert voor de zevende maal op ‘Dubai’. De beurs in het emiraat fungeert als pilot, maar een tweede gezamenlijke deelname is al gepland. Kawe-ceo Alvin de Weerd: “In oktober verschijnt het Holland House op Equip Auto n Parijs. Hieraan zullen naast Kawe, Kavo Parts en NRF ook Eurol en Ganzeboom deelnemen.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties