Astrid Karthaus-Gravesteijn is de nieuwe brandmanager voor Nissan binnen de VKV Groep. Het gaat om een nieuwe functie, waarin Karthaus-Gravesteijn de Nissan-vestigingen zal coachen en ondersteunen op gebied van sales en aftersales. Daarnaast wordt zij het aanspreekpunt voor de importeur.

De taken van Karthaus-Gravesteijn werden tot op heden uitgevoerd door salesdirecteur Bas Bijl en aftersalesdirecteur Huibert van Zanten. Zij zullen Karthaus-Gravesteijn actief begeleiden in haar nieuwe functie en blijven eindverantwoordelijk voor Nissan. “De ruime ervaring die Astrid heeft op zowel sales- als aftersalesgebied zorgt voor een zeer sterke basis als brandmanager. In de periode dat ze bij ons werkzaam is, heeft ze bewezen afdelingen en mensen te kunnen laten groeien. Nissan is momenteel hard aan het groeien binnen ons bedrijf en we weten zeker dat Astrid voor een verdere groei in volume en kwaliteit gaat zorgen”, aldus Huibert van Zanten.

Ervaring

Karthaus-Gravesteijn is 12,5 jaar werkzaam bij de Renault-, Nissan-, Dacia- en Infiniti-dealer. Zij heeft in deze periode diverse functies bekleed. Zo is zij onder andere serviceadviseur en aftersalesmanager geweest bij VKV Rotterdam Alexander. Tot voor kort maakte zij deel uit van het fleetsalesteam als accountmanager zakelijke markt.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties