Vakgarage gaat de techniek en het platform van iGarage als basis gebruiken voor hun eigen app, het Vakgarage Autopaspoort. Vakgarage en iGarage hebben daartoe een meerjarige overeenkomst getekend.

Door de samenwerking met iGarage krijgen Vakgarages snel een moderne oplossing om te connecten met hun klanten. De nieuwe app wordt in september 2018 gelanceerd en biedt klanten van Vakgarage inzicht in de historie, status en het verwachte onderhoud van hun auto. Daarnaast worden er diverse mobiliteitsdiensten aangeboden om de klant te ontzorgen.

Autopaspoort

Met het Autopaspoort krijgt Vakgarage een loyaliteitstool in handen die aansluit bij de huidige aftermarket waarin transparantie, vergelijken en beoordelen meer en meer een bepalende rol spelen. Het Autopaspoort zorgt voor transparantie en inzage in de onderhoudshistorie, de huidige status en de te verwachten onderhoudskosten. Deze informatie kan de consument online delen, vergelijken en beoordelen. Met het delen van kennis en gegevens over hun voertuig krijgen consumenten meer grip op hun auto onderhoud. Bovendien kunnen consumenten in geval van calamiteiten 24/7 worden bijgestaan door hun eigen garage en de pechhulpcentrale. Op de foto van rechts naar links: Vishal Durgaram (voorzitter Vakgarage) en Örjan Frikkee (CEO iGarage).
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
Meest bekeken berichten
Recente reacties