Automotive Insiders wijdt op 6 februari een bijeenkomst aan de groeiende invloed en positie van platformen, zowel binnen als buiten de branche. Centrale vraag: met welke aspecten moet de Nederlandse autoprofessional rekening houden?

Naast online podia als Amazon, Uber en Facebook, met een bewezen disruptieve impact op transacties en contacten, zijn er ook platform-initiatieven van meer nationale bodem. Occasionplatform Bynco bijvoorbeeld (foto) handelt het gehele auto-aankooptraject online af. Bij Automotive Insiders spreekt Jeroen Veldman, general manager en founder, over de opgedane ervaringen. Verder belicht directeur aftersales Bart Bekker het offensief van PSA om het universele kanaal te veroveren. Wat werkt tot nu toe wel, wat niet?

Retailer

Een van de andere sprekers op het kennis- en netwerkevent is Dirk Mulder, sector banker trade & retail ING. Hij benoemt de kern van een internationaal platformonderzoek en bespreekt de voor- en nadelen voor consument en retailer. David Langley, senior research scientist bij TNO bespreekt de rol van de consument en de daaruit voortvloeiende uitdagingen. Het programma ondergaat mogelijk nog uitbreiding. Meer details en inschrijven. 
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
1 juli 2025
5,5 procent minder nieuwe auto’s in eerste halfjaar
1 juli 2025
Techniek Nederland introduceert Docking Van
1 juli 2025
Automotive Academy wordt LKQ Academy
1 juli 2025
Pilot met virtuele rijlessen
1 juli 2025
Horsmans servicedealer Subaru in Limburg
Meest bekeken berichten
Recente reacties