Eurol heeft vandaag de honderdste deelnemer aan de Eurol Service Point garageformule verwelkomd: Hoorn Auto & Bandenservice.

De mijlpaal betekent dat Eurol voor loopt op zijn eigen doelstelling, zegt Bart Boerboom, Salesmanager Nederland: “Met de introductie van de garageformule, afgelopen december, hadden we onszelf het doel gesteld in 2020 een landelijk netwerk van honderd Service Points op te bouwen. Dat we dit aantal nu al hebben bereikt, is een enorme blijk van waardering.”

Rendement

Met zijn laagdrempelige formule helpt Eurol garagebedrijven om meer rendement te halen uit smeermiddelen. Deelnemers ontvangen technische en commerciële ondersteuning: sales en marketing, garage-uitstraling, verpakkingsconcepten, servicedesk, equipment, promotionele middelen en opname in de Service Point Locator. Ook de trainingen vanuit de Eurol Service Point Academy maken deel uit van de formule. De eerste staan in september op de planning. Boerboom: “Centraal staat het assortimentsadvies op maat, waarbij we garagisten ondersteunen in voorraadmanagement en efficiënte inkoop.”

V.l.n.r.: Paul Yntema (Accountmanager Noordwest-Nederland Eurol), Yasin Elbay, Ibrahim Elbay (Hoorn Auto & Bandenservice), Saskia Paternot (Wijmar Automaterialen).

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 april 2025
Schadeafhandeling Toyota Nederland via Openclaims
18 april 2025
Harvest Automotive benoemd tot officiële distributeur Atera
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: ‘Het interesseert de gemeente niet’
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
Meest bekeken berichten
Recente reacties