100.000 reviews Autobedrijf.tevreden.nl

Deze week heeft Autobedrijf.tevreden.nl de grens van 100.000 klantbeoordelingen bereikt. Al ruim drie jaar worden ervaringen van consumenten met autobedrijven in kaart gebracht. Autobedrijf Huiskes Kokkeler in Oldenzaal zette deze mijlpaal neer.

“Iedere klant wordt, na aankoop of onderhoud, uitgenodigd om een tevredenheidsonderzoek in te vullen. Onze dienstverlening kunnen wij zo structureel verbeteren. Door de scores en reviews te publiceren laten wij ook aan potentiële klanten zien dat wij de kwaliteit van onze dienstverlening hoog in het vaandel hebben staat”, aldus Peter Leferink, aftersalesmanager bij Huiskes Kokkeler.
De 100.000ste reactie werd gegeven door Peter Zanderink uit Oldenzaal. “Ik vind het zeer positief dat zij zo goed naar de mening van hun klanten luisteren.”

Huiskes Kokkeler heeft vestigingen in Oldenzaal, Hengelo, Almelo, Enschede en Haaksbergen. Het autobedrijf heeft zelf al ruim 2.250 beoordelingen van klanten ontvangen.
Meer dan 600 autobedrijven in Nederland brengen doorlopend de klanttevredenheid in kaart via Autobedrijf.tevreden.nl.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.