De Telegraaf is vanmorgen, in samenwerking met de Nationale APK Autobon van The Alwaysbemobile Company, een actie gestart waarbij 50.000 APK’s plus zomerchecks gratis worden weggegeven. Daarna gaat de krant de bon ook via haar webshop verkopen. Het is voor het eerst dat een krant APK’s cadeau doet aan haar lezers.

Aan de actie doen meer dan 200 autobedrijven in Nederland mee, die allemaal RDW erkende APK-keuringsstations zijn. Lezers kunnen zich vanaf zaterdag 7 juli in de webshop van De Telegraaf registeren. De APK Autobon wordt vervolgens per e-mail toegestuurd en geeft eenmalig recht op een volledige uitvoering van een APK keuring in Nederland. Dit is exclusief de roetmeting voor diesels en inclusief de viergasmeting voor benzineauto’s.

Luc van Bussel, CEO van The Alwaysbemobile Company: “Voor ons is de APK een soort startmoment voor een relatie met een nieuwe klant. De coulance en garantie vervallen rond de datum dat een auto voor de eerste keer naar de APK moet. Een APK is meestal een eerste diagnose van de auto. Net als bij een dokter kom je terug als je vindt dat de diagnose goed is gesteld en je de dokter vertrouwt. Met de APK Autobon is de APK enkel online te boeken, zoals bij vliegtickets.”

Alwaysbemobile heeft eind maart ook de Easy APK-zuil van Nederland in gebruik genomen. Lees er hier alles over >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 juli 2025
Soeterwold Automotive naar Menno Broers
4 juli 2025
An Dams bestuurder Profile International
4 juli 2025
Het verlangen naar duidelijkheid
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties