Autoverzekeringenmarkt flink veranderd

De markt voor autoverzekeringen is de afgelopen jaren sterk veranderd, zo blijkt uit cijfers van GFK Panel Service. In 2005 sloot nog slechts dertien procent een autoverzekering af via internet. Inmiddels is dit 35 procent, bijna net zoveel als via een adviseur (36 procent).

In deze totale markt van nieuwe aansluitingen is Allsecur de snelst groeiende autoverzekeraar en heeft in 3,5 jaar een tweede plek veroverd. Goed voor 6,7 procent van de markt. Onlangs verwelkomde Allsecur haar 125.000ste klant. In het eerste kwartaal van 2011 heeft 25 procent van de Nederlanders de website van het verzekeringsbedrijf bezocht.

Johan Van den Neste, marketingmanager bij Allsecur: “We verwachten in 2012 deze groei door te zetten. En de 125.000ste klant? Die is bij ons een jaar lang gratis verzekerd.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *