Het marketingteam van Eurol Lubricants heeft een nieuwe leiding. Dennis Marsman is onlangs in dienst getreden in de functie van marketingmanager. Hij is verantwoordelijk voor het merk- en marketingbeleid van Eurol en geeft leiding aan het team.

“De versterking van het marketingteam sluit aan op onze sterke groei en ontwikkeling, zowel nationaal als internationaal. Wij hebben de ambitie om wereldspeler te worden op het gebied van hoogwaardige smeermiddelen”, aldus Eurol over de aanstelling van de nieuwe marketingmanager. Dennis Marsman heeft een merk- en marketingachtergrond in de bureauwereld en in de levensmiddelensector.

Om in de toekomst aan de groeiende vraag naar Eurol-producten te voldoen wordt er momenteel een nieuwe productielocatie gebouwd in Almelo, waarmee de productiecapaciteit verdubbeld.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties