Denso heeft via de Europese aftermarketdivisie het loyaliteitsprogramma Automotive Diamonds omarmd. Opvallend, omdat het programma oorspronkelijk is opgericht als TRW Diamonds. Nu ontvangen niet alleen TRW-klanten maar ook die van Denso de spaarpunten.

Het programma is in 2010 opgestart en geldt inmiddels voor klanten in Nederland maar ook Duitsland, Oostenrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk. De verwachting is dat behalve Denso ook andere partners zich zullen aansluiten. Door de oude naam TRW Diamonds te veranderen in Automotive Diamonds ontstond de mogelijkheid dat Denso zich aansloot.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties