Autobedrijf Martin Schilder Groep met acht vestigingen in Noord-Holland, presenteert een digitale showroom. Die is onderdeel van een geheel vernieuwde website die volgens de ontwerpers de digitale wereld op de fysieke doet aansluiten.

“We hebben intensief gesproken met onze klanten en collega’s,” zegt manager E-Commerce Geertjan Berman van Martin Schilder Groep. “Ook hebben we het gedrag van bezoekers op onze vorige website in de afgelopen vier jaar geanalyseerd. Op basis van deze informatie bouwden we in eigen huis onze nieuwe website. Vormgegeven door een eigen team van design- en marketingspecialisten. Medewerkers die het bedrijf, de branche, maar nog belangrijker: de klant kennen.”

In de digitale showroom staan alle voorraadauto’s opgesteld, inclusief rijtesten, brochures en filmpjes van het model. Dankzij een koppeling met de Martin Schilder Webshop kan een klant direct zien welke opties en accessoires op de gekozen auto mogelijk zijn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties