Fleetselect: universeel pakt 42 procent

In de maand oktober hebben de universele garages gezorgd voor 42 procent van de verkopen bij Fleetselect. Dat blijkt uit haar occasion benchmark. Daarna is 19 procent naar de handel gegaan, 16 procent is geëxporteerd en de merkdealer heeft 14 procent van de aangeboden auto’s afgenomen.

Fleetselect verkocht op 17 oktober ook haar tienduizendste auto van 2012, ruim twee maanden eerder dan vorig jaar. Autobedrijf Bennie Mulder kocht deze auto. Tot het einde van het jaar trakteert het online veilinghuis bij iedere vijfhonderdste verkochte auto op een leuk cadeau.

Gewild

De top drie van meest verkochte auto’s tussen de twaalf en zestig maanden oud bestaat uit de Ford Ka op één, de Honda Civic op de tweede plaats en de Suzuki Swift was het derde meest gewilde model.

Download hier de occasion-benchmark van oktober met diverse top tienen >>

Nieuw

“Vanaf 12 november hebben wij er een nieuwe marketingcommunicatie medewerker bij. Simone Baaten zal ons team komen versterken. Zij gaat zich onder andere bezig houden met de website en de online marketing”, aldus Egge Selles van Fleetselect.

Eerder deze week werd bekend dat Fleetselect voor Subaru en haar dealers het remarketingplatform Autoblox gaat inzetten. Ook slaat Fleetselect de handen ineen met Van Kouwen Automotive, om het handelsaanbod aan te bieden aan de handelsrelaties.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *