Glasgarant-bedrijven moeten beter

Bedrijven in het netwerk van Glasgarant die aanhoudend laag scoren in Experate krijgen van Glasgarant een brief met daarin het verzoek om een verbeterplan te maken en door te voeren. Als verbetering uitblijft, dan zal de samenwerkingsovereenkomst met het betreffende bedrijf eind 2013 worden beëindigd.

De organisatie in schadestroomstimulering neemt deze stap om de service aan verzekerden te verhogen. Het netwerk wordt in heel 2013 onder de loep genomen, waarbij de Experate-beoordeling leidraad zal zijn.

“Wij gebruiken Experate om elk kwartaal te meten in welke mate Glasgarant-bedrijven een bijdrage leveren aan onze doelstellingen; optimalisering klanttevredenheid, verlaging van de schadelast en procesefficiency”, aldus Glasgarant op haar website. “De groei van het Glasgarant-netwerk heeft zich gestabiliseerd. Er wordt nu enkel nog groei verwacht van autoschadeherstelbedrijven die ruitschadeherstel in hun dienstenpakket opnemen.”

Glasgarant heeft onlangs haar Exchange-platform uitgebreid met in totaal negentien nieuwe gevolmachtigde agenten. Lees er hier alles over >>

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *