Peugeot heeft onlangs tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Carrousel van het Louvre in Parijs, voor ongeveer 1.300 deelnemers, dealer Haaima uit Leeuwarden en Van der Werf uit Ede onderscheiden met een Peugeot Service Quality Award.

De autofabrikant is vorig jaar een grootschalig internationaal project gestart om de kwaliteit van de service verder te verbeteren. In totaal hebben 30.000 medewerkers van de Peugeot-dealerorganisatie in Europa, Rusland, Turkije, Argentinië, Brazilië en China meegedaan aan het programma. In het eerste kwartaal van 2011 zullen Argentinië, Brazilië en China nog worden toegevoegd.

In totaal doen 22 verschillende landen mee aan dit project wat de naam Podium 2012 heeft.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 november 2025
Stijging autokilometers te danken aan groei wagenpark
5 november 2025
De volgende stap in Bosch Remote Diagnostics
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
Meest bekeken berichten
Recente reacties