De Timefit-producten zijn omgedoopt naar het bestaande label Valuefit. Daardoor omvat die productlijn nu ook startmotoren en dynamo’s. De Valuefit-lijn werd vorig jaar op Automechanika geïntroduceerd.

Tijdens die introductie bestond het programma vooral uit lampen, één van de productlijnen waar Hella naam mee maakte. Zoals de naam al doet vermoeden is Valuefit gericht op het wat oudere deel van het wagenpark, waar de prijs een nog grotere rol speelt.

De starters en dynamo’s zijn per direct beschikbaar en herkenbaar aan de vernieuwde verpakking. De online catalogi bevatten, net als de versies in drukvorm, de aangepaste omschrijvingen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 december 2025
Strategische afhankelijkheid
1 december 2025
‘Occasionverkoper laat structureel kansen liggen’
1 december 2025
Registraties november in de plus, jaartotaal blijft nog achter
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
Meest bekeken berichten
Recente reacties