De websites Autotrack.nl en Autotaxatie.net zijn een samenwerking aangegaan. Door middel van Inruilvoorstel krijgen autobedrijven de vraag van de consument binnen en beschikken zij meteen over de beschrijving van de in te ruilen auto, inclusief foto’s. Het autobedrijf doet zelf een financieel voorstel en biedt hiermee service richting de consument.

Albertien van der Hoeven, marketingdirecteur bij Autotrack.nl: “Je ziet dat 65 procent van de consumenten die een auto kopen hun huidige auto inruilen. Zij oriënteren zich voornamelijk ’s avonds en via internet. Het voordeel voor het autobedrijf is dat hij op eenvoudige wijze de openingstijden van de showroom kan verruimen. Daarnaast ontvangt het autobedrijf op een overzichtelijke manier alle aanvragen via de website van Autotaxatie.net en kan hij direct zelf met de consument communiceren.”

Inmiddels hebben tweehonderd autobedrijven de nieuwe module gekoppeld aan de module Inruilvoorstel op Autotrack.nl. De website werkt ook al samen met ANWB.

Op de foto: Albertien van der Hoeven, Sander van den Hout, Ertjo Buitenhuis en Nils van der Veen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties