Sinds de start van de samenwerking tussen AD Autobedrijf en Klantenvertellen eerder in 2015 hebben meer dan 7500 bezoekers gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een beoordeling te schrijven over de AD Autobedrijven. Dit heeft geleid tot een gemiddelde van 8,9.

Ton Sieljes, formulemanager AD Autobedrijf: “Om te zorgen dat onze klanten ook in de toekomst tevreden kunnen zijn over de dienstverlening, blijft AD Autobedrijf continu bezig met het evalueren van haar service, deskundigheid en kwaliteit. De reviews van Klantenvertellen zijn een belangrijke tool om hier een vinger aan de pols te houden. Bovendien is betrouwbaarheid belangrijker dan ooit in de mobiliteitsbranche. Daarom zijn de reviews juist ook voor onze klanten zo belangrijk. Met Klantenvertellen laten we duidelijk zien waar AD Autobedrijf voor staat.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties