Het loyaliteitsprogramma ‘Extra’ van Bosch blijkt vruchten af te werpen. Een jaar na de introductie in maart 2013 telt het programma meer dan 1.050 leden in de Benelux: 700 in Nederland en 350 in België.

Met ‘Extra’ wil Bosch de banden met garages nauwer aantrekken en de loyaliteit belonen. Trouwe klanten via kunnen punten sparen door aankoop van Bosch-producten zoals wisbladen, remschijven en -blokken, injectiepompen, startmotoren, generatoren, bougies, ontstekingsspoelen, lambdasondes of olie-, lucht-, brandstof- en interieurfilters. Met die punten kan de klant vervolgens weer geschenken of andere producten voor de werkplaats (koffiemachine, videoscherm) bij elkaar sparen.

Het volstaat om online te registreren via www.extrapoints.nl. Het aangemelde autobedrijf krijgt een e-mail ter bevestiging en 50 gratis punten als welkomstgeschenk. Eenmaal geregistreerd krijgt het bedrijf bij elke aankoop automatisch punten toegekend volgens een vooraf opgesteld puntenoverzicht. Via een login en paswoord kunnen deelnemers hun puntentotaal controleren. Het aantal gespaarde punten kan op elk ogenblik worden omgezet in geschenken of andere voordelen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 juli 2025
Plannen voor nieuwe autobelastingen bieden goede aanknopingspunten
14 juli 2025
Allianz Direct wint Independer Award Auto 2025 voor beste prijs-kwaliteit
14 juli 2025
Repareren of vervangen?
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
Meest bekeken berichten
Recente reacties