Autoverkopers laten nog steeds kansen liggen als het gaat om online verkoop. Opleidingsinstituut Innovam introduceert nu het platform We Buil Retail waar door middel van trainingen en adviezen de autoverkoper weer het kompas in de juiste richting weet te zetten.

Een klant die zich online oriënteert op het kopen van een auto moet anders worden benaderd dan een klant die ‘koud’ de showroom binnenstapt. Dat is althans de mening van de Amerikaanse automotive-goeroe Brian Pasch. Innovam is een samenwerkingsverband aangegaan met Pasch die bestaat de vertaling van het boek ‘Selling cars in the digital age’. Ook worden trainingen van Pasch aangeboden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties