Tijdens de laatste aftersalesborrel van Aftersales Magazine is de mobiele website gelanceerd. Het laatste aftersalesnieuws lees je sinds 1 september ook snel en simpel op je mobiele telefoon. Mobiel internetgebruik is nog relatief marginaal, maar kende afgelopen jaar een zesvoudige groei naar gemiddeld 2,68 procent in de maand juni.

Er zijn al websites die een bezoekerspercentage van 4,37 halen via mobiele telefoons. Door de stijgende verkoop van smartphones zal dit type internet nog veel groter worden. Reden voor Aftersales Magazine om hierop in te springen. “Het online medialandschap verandert snel en de nieuwslezer maakt daarbij steeds meer gebruik van verschillende platformen, ook de GSM. Wij kiezen voor een brede verspreiding van ons aftersalesnieuws”, aldus uitgever Rob Küchler.

Eén van de mogelijkheden op de mobiele variant van de huidige website is om het nieuws op categorie te selecteren. Favoriete artikelen deel je eenvoudig via de knoppen van bijvoorbeeld Twitter, Facebook en Linkedin.

Wanneer je nu met je mobiel naar Aftersalesmagazine.nl gaat, dan zal deze automatisch de juiste weergave van de website herkennen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 mei 2025
Derks Bedrijfswagens neemt Autoschade Bert Verweijen over
12 mei 2025
Met korting naar Nationaal Automotive Congres
12 mei 2025
KwikFit-oprichter Tom Farmer overleden
12 mei 2025
Schade door wasstraat. Wie betaalt?
9 mei 2025
Lichter staal van Tata Steel
9 mei 2025
Athlon introduceert slim laden
Meest bekeken berichten
Recente reacties