Nieuwe directeur en eigenaar Buro N11

Online marketingbureau Buro N11 uit Bodegraven heeft een nieuwe Managing Director en eigenaar. Per direct heeft Erik Hardick de meerderheid overgenomen van de aandelen in de door Henri Stolwijk ruim 28 jaar geleden opgerichte onderneming.

Het bedrijf heeft ongeveer veertig medewerkers. Erik Hardick (rechts) ziet kansen voor verdere groei. “Buro N11 beschikt over een mooi portfolio in met name de automotive sector. N11 wordt echter ook steeds meer ingeschakeld door bedrijven in andere branches.”

Publicaties

Stolwijk richtte Buro N11 op in 1991 na een journalistieke loopbaan, onder meer bij Dagblad Rijn en Gouwe, Algemeen Dagblad en Elseviers Weekblad. Aanvankelijk leverde de onderneming vooral kopij aan diverse media. Al snel werd ze ook ingeschakeld om teksten te leveren voor eigen publicaties. Nadat een eigen studio aan het dienstenpakket was toegevoegd, groeide Buro N11 in de jaren negentig uit tot communicatiebureau. Op de loonlijst staan onder anderen developpers, contentmakers en webdesigners. Het bedrijf adviseert en ondersteunt bij het behalen van de communicatiedoelen. Daarnaast onderhoudt en exploiteert N11 een aantal websites in eigen beheer, waaronder Autorai.nl en Motorrai.nl.

Hyundai

Hardick heeft zijn sporen verdiend op het gebied van (digital) marketing, e-business en innovatie bij onder meer Reed Elsevier, Philips en Kramp. Hij was drie jaar Director Marketing bij Hyundai Nederland voordat hij in 2019 zijn eigen onderneming startte. Hij heeft per direct de taken van Stolwijk binnen Buro N11 overgenomen, wel blijft de oprichter nog betrokken als adviseur bij een aantal projecten en opdrachtgevers.

Maarten Molenaar †

In de bijna vijf jaar dat Maarten deel uitmaakte van onze redactie heeft hij zich als vakredacteur onvermoeibaar ingezet om de kwaliteit van Aftersales Magazine en Aftersales Truck te vergroten, dankzij zijn in vele jaren opgebouwde kennis van de branche en zijn uitgebreide relatienetwerk. Op 8 november 2020 overleed Maarten plotseling. Maarten was een journalist pur sang, die zijn energie vooral haalde uit het zoeken naar echt nieuws. Ons team wist wat het aan hem had. Geen redactionele klus was hem te groot, of te klein. Hij zat graag ‘aan tafel’ bij ondernemers, managers en hun medewerkers om de achtergrond van het nieuws boven tafel te krijgen. En toen niemand nog wist wat Covid-19 was, bezocht hij graag de vakbeurzen in Europa. Maarten was niet een man die op de voorgrond trad. Hij was meer de stille kracht van de redactie, met het accent op kracht. Wij zullen zijn motto ‘autoliefde roest niet’ in gedachten blijven houden en zijn onderkoelde humor missen.

Van Maarten Molenaar † zijn er nog 2350 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Maarten Molenaar †

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *