Bovemij komt met een nieuwe huisstijl en logo, als uitvloeisel van de wens om zich duidelijker te profileren bij de buitenwacht.

De onderneming staat vooral bekend als bedrijfsverzekeraar, maar door acquisities zijn de afgelopen tien jaar verschillende labels in de markt ontstaan (zoals rechtshulp, consumentenverzekeringen voor klanten van klanten, werknemersverzekeringen en financieringen). Bij de buitenwacht creëerde dat verwarring. Renate Leander, Lid van de Raad van Bestuur: “We treden voortaan onder één naam naar buiten: Bovemij.” De namen van de verschillende onderdelen en labels Dekavas en Care4Lease vervallen daarmee; de naam van fietsverzekeraar Enra (honderd procent dochter) blijft gehandhaafd.

De nieuwe huisstijl moet meer eenduidigheid bieden en bovendien frisser, warmer en persoonlijker overkomen. Kernwaarden bij de ontwikkeling waren ‘kennis van zaken’, ‘heldere oplossingen’ en ‘persoonlijke aanpak’. Ook is een nieuwe, anderhalve minuut durende bedrijfsfilm gemaakt. De collectieve hoofdrol is weggelegd voor 25 medewerkers, die in korte beeldfragmenten het ‘nieuwe Bovemij’ verbeelden. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties