Thomas Brient (Marseille, 1974) is per 1 maart 2016 aangesteld als directeur marketing bij Renault Nederland en Renault België Luxemburg. Brient neemt de functie over van Thierry Couteleau, die aan de slag gaat als directeur marketing Renault voor de regio Afrika/Midden-Oosten/India.

Brient studeerde aan het Nationaal Polytechnisch Instituut van Grenoble en trad in 2003 bij Renault in dienst als projectmanager digital marketing. Na verschillende managementfuncties op diverse afdelingen te hebben bekleed, keerde Brient in 2014 terug naar het hoofdkantoor van Renault in Parijs, waar hij sindsdien actief was als directeur productmarketing voor de Renault Mégane, Scénic en Kadjar.

Brient wordt net als zijn voorganger Thierry Couteleau verantwoordelijk voor marketing voor de Benelux-Cluster.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties