Profile opent op zaterdag 7 september in Bilthoven het eerste velgencenter. Ondernemer Ron van Hugten heeft hiertoe een velgenshowroom van ruim 80 m2 gecreëerd.

Het Velgencenter is onder meer aangekleed met specifieke ABT velgen. De Bilthovense vestiging geldt bovendien als één van de zes officiële OZ Paddock stores in Nederland. De start van het Velgencenter concept is een vervolgstap op eerdere ontwikkelingen binnen de organisatie.

Directeur Retail Commercie, Ruben Arcos Schuurs: “Profile Tyrecenter heeft de afgelopen jaren enorm veel geïnvesteerd in de positionering als velgenspecialist. Zo hebben we eind vorig jaar met succes de gecombineerde online zoekmodule gelanceerd, waarbij consumenten op basis van kenteken direct kunnen zien welke velgen en banden bij de auto passen.”

Zien en voelen

Arcos Schuurs vervolgt: “Op onze vestiging kon de consument reeds een assortiment velgen bekijken, echter het nieuwe Velgencenter gaat veel verder qua aantallen en assortiment velgen. We willen de consument met dit concept nog meer naar onze vestiging trekken en de ruime keuze aan producten laten zien en voelen. We merken dat de consument de behoefte heeft velgen te zien, ondanks dat men zich op internet oriënteert en reeds veel informatie kan vergaren over het product.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 november 2025
Legaal upgraden naar led
19 november 2025
Equip Auto, een feest voor de profs
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
Meest bekeken berichten
Recente reacties