Tyre Trading International is maandag gestart met een roadshow ter promotie van de vernieuwde webshop. Doel is om potentiële klanten te informeren en activeren. De bandengroothandel beschikt niet alleen over de bekende premiummerken maar ook over eigen importlijnen zoals Falken en Hankook (inclusief het nieuwe Laufenn).

De webshop van TTI toont naast actuele eigen voorraad ook virtuele voorraad van derden. Hierdoor heeft de klant keuze uit een voorraad van meer dan een miljoen extra banden. Er is duidelijk inzicht in de orderhistorie en facturen. Via instellingen in de sectie Mijn Account kan eenvoudig een persoonlijke weergave gecreëerd worden. De webshop heeft een responsive design en is geschikt voor smartphone en tablet. TTI hanteerde naar eigen zeggen gemak als het uitgangspunt bij de ontwikkeling van de nieuwe webshop: binnen vier klikken moeten de banden in huis kunnen zijn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties