Automotive Insiders organiseert op 13 september in het Bilderberg Hotel ’t Speulderbos in Garderen een spiegelsessie in het kader van de retail. Alain Dujardin van online communicatieburo Greenberry zal exclusief aan de deelnemers de uitkomsten van een uitgebreid sociale media-onderzoek presenteren.

Roger Bushell ceo van Vital Software, een internationale topper op het gebied van data-informatie, zal de deelnemers inspireren en concrete tips geven hoe je de klant van vandaag kunt bereiken en wat het kost als verkoopinspanningen niet zijn aangepast op deze klant.
Rob Polman, directeur Bovemij Financiële Diensten en Gwen Jansen van Jansen Jager Beeldmakers zullen de avond samen met Ric van Vugt presenteren.

Serie van vier

Behalve de retailsessie van 13 september wordt het thema Meer Winst ook besproken in de Spiegelsessies Aftersales op 20 september, Schade op 27 september en Lease en Fleet op 4 oktober.

In een spiegelsessie komen marktspelers en belangenbehartigers uit de hele sector samen om met elkaar in een informele setting te spiegelen over hoe er meer winst gemaakt kan worden.

Het volledige programma vind je hier >>

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 november 2025
Omzet Enterprise met miljard dollar gegroeid
19 november 2025
0W-16 motorolie Eurol voor Renault en Dacia
19 november 2025
Legaal upgraden naar led
19 november 2025
Equip Auto, een feest voor de profs
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
Meest bekeken berichten
Recente reacties