Verlichtingscampagne van Hella

Hella start deze maand met de Verlichtingscampagne 2011. De focus zal in deze campagne liggen op veiligheid en is gericht op verschillende doelgroepen, waaronder truck en trailer, de individuele automobilist en garages.

Als sponsor van het Aston Martin Racing Team, zal Hella tijdens de verlichtingscampagne een aantal premiums weggeven. Ook zal een ruim aanbod aan praktische en technische informatie over alle aspecten van (LED) verlichting verspreid worden onder garages.
Met de Lighting Technology Basics-brochure wordt technische informatie en kennis gedeeld met de garage. Deze kan ook online terecht op het Eliver-hulpmiddel, waar werklampen online uitgeprobeerd kunnen worden. Tevens kan gebruik worden gemaakt van de knowhow-tool, een instrument waar dieper op de technische aspecten van voertuigen ingegaan wordt.

Tijdens de verlichtingscampagne zal ook de nieuwe serie van de Comet FF-mistlampen en verstralers geïntroduceerd worden. Hella is onlangs ook verkozen tot beste Porsche-leverancier voor het jaar 2011.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *