Hella start deze maand met de Verlichtingscampagne 2011. De focus zal in deze campagne liggen op veiligheid en is gericht op verschillende doelgroepen, waaronder truck en trailer, de individuele automobilist en garages.

Als sponsor van het Aston Martin Racing Team, zal Hella tijdens de verlichtingscampagne een aantal premiums weggeven. Ook zal een ruim aanbod aan praktische en technische informatie over alle aspecten van (LED) verlichting verspreid worden onder garages.
Met de Lighting Technology Basics-brochure wordt technische informatie en kennis gedeeld met de garage. Deze kan ook online terecht op het Eliver-hulpmiddel, waar werklampen online uitgeprobeerd kunnen worden. Tevens kan gebruik worden gemaakt van de knowhow-tool, een instrument waar dieper op de technische aspecten van voertuigen ingegaan wordt.

Tijdens de verlichtingscampagne zal ook de nieuwe serie van de Comet FF-mistlampen en verstralers geïntroduceerd worden. Hella is onlangs ook verkozen tot beste Porsche-leverancier voor het jaar 2011.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juli 2025
Twee auto’s extra per maand
8 juli 2025
Tesla-rijders besparen 32 miljoen ton CO₂-uitstoot
8 juli 2025
Prijs occasion stijgt zes maanden op rij
8 juli 2025
Elektriciteitsverbruik wegverkeer in vijf jaar vervijfvoudigd
8 juli 2025
Serenco breidt assortiment Powerhand uit
8 juli 2025
Steeds minder nieuwe daklozen
Meest bekeken berichten
Recente reacties