bekeken: 1111 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

Het autobedrijf als adviseur

DOMEIN: Werkplaats

Geplaatst op: 8 februari 2018, 13:26

Leestijd: 1 minuut

Met de aansluiting bij Bosch Car Service en een verbouwing begin 2018 bereidt autobedrijf S. de Weerd in Bussum zich voor op de toekomst. “Ik word 43 en moet dus nog wel een tijdje mee.”

Het is een vrijdag in december en het is druk in de werkplaats van autobedrijf S. de Weerd in Bussum. “En het wordt alleen maar drukker”, aldus de eigenaar, Siebolt de Weerd.

Mond-tot-mondreclame

Kennelijk doen hij en zijn mannen iets goed. Of maakt hij misschien veel reclame voor zijn bedrijf? “Dan is dat toch vooral mond-tot-mondreclame. Succes verkoopt zichzelf. Wat we beloven, maken we ook waar. Wat ook meespeelt, is dat er enkele grote bedrijven in de regio zijn gestopt. Stern Point stopte ermee, toen moesten de klanten naar Vireo Auto. Twee jaar later stopte die er ook mee. Die kansen moet je pakken.”

Lees het hele artikel in nummer 1 van Aftersales Magazine, dat vrijdag 26 januari is verschenen.

Tags: ,

Innovatieprijs bandenbeurs…Merkerkenning splijt…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties