Consumenten die met Volvo’s flexibele auto-abonnement Care by Volvo voor een vast maandbedrag in een nieuwe Volvo willen rijden, zijn voortaan nog sneller voorzien van hun auto. Volvo breidt namelijk het aanbod van Care by Volvo uit met voorraadmodellen die al binnen enkele weken afgeleverd kunnen worden.

De uitbreiding van het Care by Volvo aanbod volgt na de Nederlandse introductie van het alles-in-één abonnement in 2019. Tot nu toe konden consumenten hun gewenste Volvo zelf uitkiezen en dat aanbod is nu uitgebreid met modellen die direct leverbaar zijn. Het voordeel voor de klant is dat deze auto’s al binnen enkele weken door de Volvo-dealer afgeleverd kunnen worden en zo het abonnement snel kan starten.

Het aanbod van Care by Volvo bestaat uit populaire mild hybride en plug-in hybride Volvo-modellen, waaronder de succesvolle Volvo XC40, V60 en XC60. De volledig elektrische XC40 Recharge P8 Pure electric is ook via Care by Volvo leverbaar.

Om ervoor te zorgen dat de voorraadmodellen aansluiten op de wensen van geïnteresseerden, komen aandrijflijn en uitrustingsspecificaties overeen met die van de populairste uitvoeringen. Is de keuze gemaakt en de bestelling geplaatst, dan kan de auto na een vooruitbetaling binnen enkele weken bij de Volvo-dealer opgehaald worden. Ondertussen volgt de klant zijn bestelling via de Volvo On Call-app.

Kredietcheck geautomatiseerd

“We breiden het aanbod van Care by Volvo uit met Volvo-modellen die op korte termijn uit voorraad leverbaar zijn. Daarnaast hebben we de kredietcheck geautomatiseerd waardoor klanten in principe direct de uitkomst hebben zonder dat ze allerlei persoonlijke documenten moeten aanleveren. Een mooie en zeer belangrijke stap in de verdere optimalisatie van het bestelproces”, aldus Niels Demesmaeker, Online Business Volvo Nederland.

Met het all-inclusive abonnement van Care by Volvo zijn alle kosten – behalve de brandstofkosten – gedekt tegen een vast maandbedrag. Er is geen vaste looptijd van het abonnement maar slechts een opzegtermijn van drie maanden. Verder is het mogelijk om tussentijds van Volvo te wisselen. Zomer- en winterbanden en de opslag hiervan zijn eveneens inbegrepen in het maandelijkse, transparante abonnementstarief. Bestelling en betaling gaan volledig digitaal; alleen het ophalen van de nieuwe Volvo vindt plaats bij een Volvo-dealer.

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties
  • Empress on GreenMobility gaat op in MyWheels: “greenmobility was super je kon de deelauto s overal zetten bij my wheels is dit niet het geval…en bij my…mrt 27, 07:33
  • Theo Martens on Kortsluiting in de EV-transitie: “Geachte heer Veldhuisen, Volgens mij heeft de EU vorige week een lijstje gepubliceerd waaruit bleek dat EV de op één…mrt 21, 14:20
  • Daan Jongejan on Gomes opent occasionvestiging: “Mooie vestiging en heel veel succes met de verkoop van deze occasions.mrt 14, 17:40
  • Remar on Tesla-fabriek Berlijn stilgelegd na brand: “Electrische auto’s (naaimachine onder de auto’s) niets voor mij als echte auto fanaat, om over de modellen maar niet te…mrt 5, 12:38
  • Ronald Verschure on Buiten Kantooruren: Kunstig priegelen: “Hey Gert ik zie dat je ook van brandweer voertuig hebt naar gemaakt zou je voor me zo 1 willen…mrt 1, 23:06