Het 7e Nationaal Aftersalescongres

header_still_ac18

Het Nationaal Aftersalescongres is een begrip in de vaderlandse automotivebranche. Na zes succesvolle edities staat het op de kaart als dé inhoudelijke en informele afsluiting van het zakelijke branchejaar.

Ook dit keer kunnen de bezoekers rekenen op een mooie mix van ontmoeting, discussie en visie, verstrekt door niet de minste namen. Vorig jaar trok het evenement circa vierhonderd bezoekers. Alle signalen wijzen erop dat het op 12 december bij aflevering 7 niet anders zal zijn.

Op de planning staan bijdragen van:

  • Henk Hofstede, sectorbankier Retail ABN-AMRO. De titel van zijn inleiding: ‘De autobranche in 2019 en iets verder gedacht’.
  • Eric Berkhof, algemeen directeur Van Mossel Automotive Groep. Hij en andere topmanagers van dealerholdings gaan in gesprek met dagvoorzitter Clem Dickmann, directeur van kennisbureau Aumacon.
  • Jos Veldhuisen, hoofdredacteur Aftersales Magazine. Hij schetst en analyseert ‘De gevolgen van de nieuwe retail voor de aftersales’.
  • Diverse partijen uit het vrije kanaal geven aan hoe dit deel van de automotivebranche met succes onafhankelijk kan blijven.
  • Guido Thys, Vlaming en van nature uitgerust met humor. Bedreven in de kunst van het relativeren, improviseren en inspireren.

Na de diverse bijdragen is er gelegenheid tot netwerken tijdens de afsluitende maaltijd – terwijl zich honderd meter buiten Studio A12 de drukke avondspits voltrekt. Er is kortom alle reden om (weer) van de partij te zijn. Toegangskaarten kunt u hier reserveren.


Bekijk hier de foto’s van het 6e Nationaal Aftersalescongres.

Prijs: 169 euro
Vorige editie ook bezocht? 125 euro
Lid van Automotive Insiders? 135 euro


Partners:

partners_877_2018


Inschrijfformulier

Bedrijfsgegevens


 


Sponsoren:

sponsoren_877_2018


Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties