Pieter de Greef (39) is met ingang van 16 februari a.s. de nieuwe director customer service van Mazda Motor Nederland. De Greef komt van Mercedes Benz Nederland, waar hij werkzaam was als netwerkmanager bij Mercedes Benz Trucks.

De functie was bij Mazda Motor Nederland ontstaan na een herstructurering van het management en werd ad interim ingevuld door Geraldine Brouwers, managing director.

Pieter de Greef heeft International Business Studies gestudeerd in Maastricht. Hij startte zijn carrière bij Daimler Chrysler Nederland in de functie van adviseur corporate identity & audits. Vervolgens werd hij product manager after sales services voor de merken Mercedes-Benz, Smart en Chrysler Jeep Dodge. Aansluitend heeft hij de functies van manager marketing – after sales en manager service – after sales bekleed, alvorens hij doorstroomde naar zijn huidige functie bij Mercedes Benz Trucks.

De verkopen van Mazda stegen afgelopen jaar in Nederland met vijf procent (van 8.337 in 2015 naar 8.781). Daarmee groeide het marktaandeel naar 2,3 procent, bijna een kwart meer dan in 2015.

Deel dit artikel op

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
Meest bekeken berichten
Recente Reacties