bekeken: 279 x
Waardeer dit artikel:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
(0,00)
(Inloggen is vereist)

De mogelijkheden van connectiviteit

DOMEIN: Connected Car

Geplaatst op: 6 november 2018, 14:46

Leestijd: 3 minuten

De connected car is een veelbesproken onderwerp. Het gaat dan vooral om de datastromen die deze auto’s genereren en wat je met die data doet. Moove, onderdeel van de divisie Smart Mobility van Autobinck, heeft daar al een tijd ervaring mee en helpt zijn klanten om connectiviteit maximaal te benutten.

Inmiddels is Moove nu één jaar operationeel. “We beginnen de start-up fase te ontgroeien, ook al hebben we op klantniveau nog veel proefprojecten onder handen, want in de praktijk is het functioneel maken van connectiviteit en deze voorzien van een verdienmodel nog een hele uitdaging.”

Het is de gedeelde ervaring van algemeen directeur Henk Kooijman en directeur verkoop Han Arts van Moove. “Voertuigen gebruiksdata inzichtelijk en bovenal werkbaar maken, daar gaat het om. Hoe verbeter je met die eventuele nieuwe inzichten de bedrijfsprocessen? Kortom, smart mobility pur sang. Het gaat er daarbij om welke waarde je ontsluit. Wat wordt de organisatie van de klant er beter van?”, benadrukt Kooijman.

Loyaliteit

Arts: “Ons usp is onderhoudssturing. Ook hier geldt dat het overtuigen van onze klanten best veel moeite kost. Je moet bestaande structuren doorbreken. Dat betekent dat je met cases en berekeningen klanten, die vaak al succesvol opereren, moet overtuigen om toch veranderingen in hun dagelijkse, bijna routinematige werkzaamheden door te voeren. Maar er is simpelweg veel financieel voordeel te behalen. Een belangrijke trigger in de zakelijke markt.”


Tags: , , ,

REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties