bekeken: 404 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 51 vote, average: 5,00 out of 5
(5,00)
(Inloggen is vereist)

Findio voor auto en Sanoma met Autoweek nieuwe partners van Circuit Zandvoort

DOMEIN: Retail

Geplaatst op: 4 september 2017, 11:02

Leestijd: 1 minuut

Te midden van vele oldtimers voor de Historic Grand Prix is op 2 september om 9.00 uur een sponsorcontract getekend op Circuit Zandvoort. Kredietverstrekker Findio voor auto (onderdeel van Crédit Agricole Consumer Finance Nederland) en Autoweek (onderdeel van Sanoma) willen Circuit Zandvoort helpen om samen de autosport in Nederland naar een hoger niveau te tillen. Dit alles onder toeziend oog van Bernhard van Oranje (eigenaar van Circuit Zandvoort).

Professionalisering van de autosport

De afgelopen jaren is de autosport in Nederland steeds populairder geworden. Circuit Zandvoort heeft dan ook grote ambities om het circuit nieuw leven in te blazen en om de Formule 1 naar Nederland te halen. Daarvoor is professionalisering van de autosport nodig door sterke en goede partners die de autosport een warm hart toedragen en de ambities gezamenlijk willen waarmaken.  Autoweek als grootste autoblad van Nederland en Findio voor auto als autoriteit in autoleningen zijn beide gerespecteerde A-merken. Door hun naam aan Circuit Zandvoort te verbinden, hopen ze samen de autosport relevanter te maken in Nederland en het circuit nieuw leven in te blazen.

Het contract is op 2 september 2017 getekend door Peter de Mönnink (CEO van Sanoma), Robert Doornbos (CCO van Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V.), Bert Bijsterbosch (CFO van Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V.) en Roland Kleve (CEO Circuit Zandvoort). De samenwerkingspartners hebben grootse plannen, die met het tekenen van het contract van start gaan. Ze hebben er vertrouwen in samen de ambities van Circuit Zandvoort te kunnen realiseren.

Speciale lounge

Op het circuit is speciaal voor deze samenwerking een lounge ingericht, die wordt gesponsord door Findio voor auto en Sanoma. De lounge is bedoeld om klanten en partners van Findio voor auto en o.a. lezers van Autoweek te laten genieten van het circuit. Zo willen ze samen het circuit toegankelijker maken. Dit is de eerste van de vele samenwerkingsacties die de sponsors de komende jaren hopen te realiseren. Findio voor auto, Sanoma en Circuit Zandvoort zien dan ook uit naar een prettige samenwerking.

Tags: , , , , , ,

'Nederland op 1 in…15.000ste Autec hefbrug is…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties