Hiltermann Lease viert mijlpaal met eigen radiostation

Hiltermann Lease viert vrijdag 18 juni op feestelijke wijze dat zij door de grens van 50.000 leasecontracten zijn gegroeid. Dit doen zij met de introductie van het pop-up radiostation ‘Hiltermann Radio’. Dat is uitsluitend op vrijdag 18 juni van 09:00 tot 18:00 uur te beluisteren via de website van Hiltermann Lease.

De programmering staat die dag geheel in het teken van de feestelijke mijlpaal. Zo wordt ‘Het Foute Uur’ omgedoopt tot ‘De Hilarische Hiltermann’. De dag wordt afgesloten met ‘De Hiltermann Top 50 Duizend’. De gehele dag door is er met bekende radiospelletjes veel interactie met klanten en relaties, met kans op exclusieve tickets voor de Grand Prix Zandvoort. De presentatie is in handen van Richard Bordes, Barry Brand en Ron Lemmens.

De Radiofabriek

“Met Hiltermann Radio kunnen wij samen met al onze collega’s, klanten, berijders en partners een feestje vieren. In deze tijd is een echt evenement niet mogelijk, maar met radio bereiken we wel iedereen. De respons is overweldigend, we kijken uit naar een dag vol inspiratie, lol en muziek”, aldus Joost Wymenga van Hiltermann Lease. Het pop-up radiostation is een productie van het Hilversumse mediabedrijf De Radiofabriek, in samenwerking met Lawaaimaker.

Lars Schotanus van De Radiofabriek: “We zien steeds meer dat online radio en podcast wordt ingezet om, juist in deze tijd, mensen op afstand met elkaar te verbinden. Dit branded radiostation voor één dag geeft mooi de mogelijkheden van het medium weer”. De Radiofabriek YPCA, ‘De Radiofabriek’ is hét productiehuis voor online radio en podcast in Nederland. Met een netwerk van ruim 50 mediaprofessionals, meer dan 10 jaar kennis en ervaring, maakt het mediabedrijf online radio en podcast voor iedereen toegankelijk

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.