bekeken: 662 x
Waardeer dit artikel:
1 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 51 vote, average: 3,00 out of 5
(3,00)
(Inloggen is vereist)

Menno Wats directeur marketing Citroën NL

DOMEIN: Retail

Geplaatst op: 20 januari 2020, 10:49

Leestijd: 1 minuut

Citroën Nederland heeft met ingang van 2 februari Menno Wats (40) aangesteld als marketingdirecteur. Daarmee is het marketingteam van Citroën weer compleet.

Menno Wats volgt Bastiaan de Groot op, die deze functie op ad-interimbasis invulde en zijn loopbaan vervolgt binnen de PSA Groep.

Vóór zijn benoeming bij Citroën Nederland vervulde Menno Wats diverse functies bij Mazda Motor Nederland. In zijn meest recente rol daar – Manager Brand and Product – richtte hij zich op het ontwikkelen en implementeren van een nieuwe merkstrategie en het life cycle management van de modellen. Wats noemt Citroën een “iconisch merk, waarbij innovatie, uniek design en comfort voorop staan en de klant de inspiratie is.” Antoine Burguière, Managing Director van Citroën Nederland: “Onze elektrificatiestrategie, modellenoffensief en de grote veranderingen in de autobranche zijn voor Menno en zijn team grote maar prachtige uitdagingen om de tanden in te zetten.”

Tags: , , ,

Praktijktoets voor ervaren…Robert Bel in team GroupAuto…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties