fbpx
bekeken: 811 x
Waardeer dit artikel:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Nieuwe campagne James: naar de Costa

DOMEIN: Werkplaats

Geplaatst op: 30 mei 2018, 13:47

Leestijd: < 1 minuut

Na de presentatie van een volledig nieuwe marketingstrategie lanceert James Autoservice nu haar eerste landelijke campagne: ‘Zonder zorgen naar de Costa’.

Onder die noemer biedt de universele garageformule een zomercheck aan voor 9,95 euro. Voor de campagne worden landelijke radio, in store communicatie en online advertising ingezet.

James

“Er is bewust gekozen om de eerste inhoudelijke campagne simpel te houden”, zegt Wijkje Stegen, marketingmanager van James Autoservice Nederland. “We vergroten eerst de naamsbekendheid van onze 67 vestigingen en starten daarom met een simpele en heldere boodschap.” Voor deze campagne een projectgroep opgericht waarvan ook de ondernemers van James-vestigingen deel uitmaken. Deze samenwerking leidt volgens Stegen tot een vlottere implementatie van het project. Tegelijkertijd creëert James Autoservice meer draagvlak bij haar leden. Sinds begin dit jaar zijn tien nieuwe vestigingen aangesloten.

Tags: , ,

Vredestein introduceert nieuwe…Onderhoudsmarkt auto’s 2017…
REACTIES

Schrijf een reactie of commentaar

Meest recente nieuws top 5

Meest gelezen afgelopen maand

Laatste reacties