Tijdens de algemene ledenvergadering van ABS Autoherstel is het actieplan voor de tweede helft van 2012 gepresenteerd. De focus ligt op organisatieontwikkeling en het uitbouwen van de online vindbaarheid.

Voor directeur Wijnand Mebius was het zijn eerste officiële optreden: “Komende periode staat vooral in het teken van het doorontwikkelen van het ABS Service Center. We verleggen de aandacht van operatie naar de dienstverlening aan onze opdrachtgevers. Verder gaan we op korte termijn het netwerk weer compleet maken.”
Eind mei werd bekend dat Van Leeuwen Autoherstel Groep de ABS-formule zou verlaten. Inmiddels is het bedrijf verkocht aan Care Schadeservice.

ABS gaat ook verder met het optimaliseren van de online vindbaarheid. “Dat geldt voor de overkoepelende website van ABS en voor alle onderliggende websites van ABS-bedrijven. De online activiteiten ondersteunen we met een landelijke radiocampagne”, besluit Mebius.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
11 december 2025
Vijftig tinten aftersales
Meest bekeken berichten
Recente reacties