Tijdens de algemene ledenvergadering van ABS Autoherstel is het actieplan voor de tweede helft van 2012 gepresenteerd. De focus ligt op organisatieontwikkeling en het uitbouwen van de online vindbaarheid.

Voor directeur Wijnand Mebius was het zijn eerste officiële optreden: “Komende periode staat vooral in het teken van het doorontwikkelen van het ABS Service Center. We verleggen de aandacht van operatie naar de dienstverlening aan onze opdrachtgevers. Verder gaan we op korte termijn het netwerk weer compleet maken.”
Eind mei werd bekend dat Van Leeuwen Autoherstel Groep de ABS-formule zou verlaten. Inmiddels is het bedrijf verkocht aan Care Schadeservice.

ABS gaat ook verder met het optimaliseren van de online vindbaarheid. “Dat geldt voor de overkoepelende website van ABS en voor alle onderliggende websites van ABS-bedrijven. De online activiteiten ondersteunen we met een landelijke radiocampagne”, besluit Mebius.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 december 2025
VWE: 3,1 procent minder occasions
2 december 2025
BOVAG: occasionmarkt daalt 3,8 procent in november
2 december 2025
Fastned krijgt eerste volledig elektrische locatie in Frankrijk
2 december 2025
Jaar uitstel voor EUDR
2 december 2025
Den Elzen Groep neemt ABS Autoherstel Storm over
2 december 2025
Strategische afhankelijkheid
Meest bekeken berichten
Recente reacties