Apollo Vredestein heeft in heel Europa een supportprogramma voor dealers geïntroduceerd. Als onderdeel van dit initiatief werden in België, Hongarije, Italië en Nederland vier nieuwe shops geopend. De komende maanden staat de opening van vergelijkbare shops in Oostenrijk, Duitsland, Spanje en Zwitserland op het programma.

Het uiteindelijke streven is om in 2020 in heel Europa een aantal van 800 programmadeelnemers te hebben bereikt.

Naast grotere merkzichtbaarheid profiteren dealers dankzij dit programma van unieke tools voor het verhogen van de omzet en winstgevendheid. Het programma is gericht op individuele ondernemers, de shopeigenaren. “Deze benadering is gebaseerd op de wens om af te stappen van het gebruikelijke franchisemodel en echte zakenpartners te worden van de dealers die deelnemen aan het programma”, verklaart Mathias Heimann, president Apollo Vredestein.

Shop

Het nieuwe samenwerkingsprogramma streeft naar een dynamische samenwerking tussen Apollo Vredestein en bandendealers, en tussen de dealers en hun klanten. De nieuwe shops hebben een hoogwaardige inrichting en uitstraling. Het programma stoelt op drie principes: business consultancy, groei en een uniek design. Business consultancy richt zich op het ontsluiten van het volledige zakelijke potentieel op een specifiek gebied en de salesorganisatie van de retailer. Groei is gebaseerd op nieuwe tools die het verkoopvolume moeten vergroten door bijvoorbeeld producten van Apollo Vredestein Premium Styling Partners aan te bieden.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 mei 2025
Marc Oudshoorn directeur ASN Groep
20 mei 2025
Xavier Chardon wordt ceo Citroën
20 mei 2025
Broekhuis neemt Jansen2Wielers Barneveld over
20 mei 2025
Euromaster ondersteunt Voedselbanken Nederland
20 mei 2025
Vijf nieuwe servicepunten KwikFit voor e-bikes
20 mei 2025
ARN: 98,8 procent van gewicht auto hergebruikt
Meest bekeken berichten
Recente reacties