Tijdens de franchisebijeenkomst van AH Autoschade Herstel heeft Forepark de verkiezing AH Auto van het Jaar gewonnen met de Alfa Romeo Mito. De aanleiding voor de verkiezing is de omschakeling van de vestigingen naar het nieuwe AH-logo.

Algemeen Directeur Guus van Dreven: “De nieuwe huisstijl staat voor groen ondernemen. De ronde vorm van het icoon benadrukt de relatie met totale mobiliteit. De korte en krachtige naam staat voor snelheid en efficiëntie en maakt duidelijk waar we voor staan.” De vestigingen zijn inmiddels bezig de uitstraling op de panden aan te passen en ook de service- en leenauto s krijgen allemaal een nieuw uiterlijk.

AH Autoschade Herstel is een samenwerking tussen Autoschade Herstel Groep Nederland en The Alwaysbemobile Company. De formule telt in Nederland inmiddels vijftig aangesloten Focwa Eurogarantbedrijven.

AH heeft onlangs laten weten het zogenaamde Parijs-effect aan te pakken. Di is het laten zitten van een klein parkeerdeukje of krasje.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 november 2025
Equip Auto, een feest voor de profs
18 november 2025
Fusie AkzoNobel en Axalta in de maak
18 november 2025
‘Desinformatie schaadt vertrouwen in EV’
18 november 2025
‘De Buggy verveelt nooit’
17 november 2025
Europeanen sparen korter voor tweedehands VW Golf
17 november 2025
Enexis ‘knijpt’ laadvermogen tijdens pieken
Meest bekeken berichten
Recente reacties