Bestegarage.nl heeft op de valreep van dit jaar een ludieke actie bedacht. Onlangs stopte Boris namelijk bij Bovag, hij was het gezicht van het technische informatiesysteem van de branchevereniging. Nu gaat hij aan de slag als aftersalesmanager bij de advieswebsite.

Het wordt zijn taak om autobedrijven aan nieuwe klanten te helpen. Ruim 1.400 autobedrijven hebben zich al aangesloten en promoten zichzelf. Consumenten kunnen een beoordeling achter laten door antwoord te geven op één vraag: “Komt u de volgende keer terug?”

Maandelijks worden honderden autobedrijven beoordeeld en daarbij is 94 procent positief over het autobedrijf. Tevens licht 92 procent van de consumenten dit ook nog toe in een review.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 juli 2025
Eerste e-step met kenteken
1 juli 2025
5,5 procent minder nieuwe auto’s in eerste halfjaar
1 juli 2025
Techniek Nederland introduceert Docking Van
1 juli 2025
Automotive Academy wordt LKQ Academy
1 juli 2025
Pilot met virtuele rijlessen
1 juli 2025
Horsmans servicedealer Subaru in Limburg
Meest bekeken berichten
Recente reacties