Bovag heeft met Mijn Toekomst een nieuw online platform ontwikkeld. Hierin worden de trends uit het aftermarket scenario-onderzoek 2014 vertaald naar inzichten en acties voor autobedrijven.

Het nieuwe platform Mijn Toekomst geeft inzicht in trends en ontwikkelingen en in het toekomstperspectief van een onderneming. Via dit online platform kunnen Bovag-leden gratis een concreet stappenplan voor de toekomst maken.

“Het is daarmee een heel praktische vertaalslag van de toekomststudie ‘Aftermarket richting 2025′, waarin Bovag en RAI trends en veranderkrachten benoemen en scenario’s schetsen voor de aftersales. Deze studie uit april 2014 biedt veel inzicht, maar het is voor veel ondernemers lastig om daar in hun bedrijf handen en voeten aan te geven. Het nieuwe platform Mijn Toekomst neemt Bovag-ondernemers stap voor stap mee”, aldus de branchevereniging.

Mijn Toekomst is te benaderen via het ledenportaal van Bovag. Wie zich eerst wil oriënteren op het platform, kan dit najaar deelnemen aan een van de speciaal belegde bijeenkomsten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 april 2025
Registraties nieuwe auto’s dalen met 10 procent in eerste kwartaal 2025
1 april 2025
Accupakket als zwaard van Damocles
1 april 2025
Autodealers in 2024: meer omzet, minder winst
1 april 2025
Bosch lanceert twee nieuwe opleidingstrajecten
31 maart 2025
LKQ neemt afscheid van B2C Leisure
31 maart 2025
Nicola Torregiani neemt Benelux-markt onder zijn hoede 
Meest bekeken berichten
Recente reacties