Bovag heeft met Mijn Toekomst een nieuw online platform ontwikkeld. Hierin worden de trends uit het aftermarket scenario-onderzoek 2014 vertaald naar inzichten en acties voor autobedrijven.

Het nieuwe platform Mijn Toekomst geeft inzicht in trends en ontwikkelingen en in het toekomstperspectief van een onderneming. Via dit online platform kunnen Bovag-leden gratis een concreet stappenplan voor de toekomst maken.

“Het is daarmee een heel praktische vertaalslag van de toekomststudie ‘Aftermarket richting 2025′, waarin Bovag en RAI trends en veranderkrachten benoemen en scenario’s schetsen voor de aftersales. Deze studie uit april 2014 biedt veel inzicht, maar het is voor veel ondernemers lastig om daar in hun bedrijf handen en voeten aan te geven. Het nieuwe platform Mijn Toekomst neemt Bovag-ondernemers stap voor stap mee”, aldus de branchevereniging.

Mijn Toekomst is te benaderen via het ledenportaal van Bovag. Wie zich eerst wil oriënteren op het platform, kan dit najaar deelnemen aan een van de speciaal belegde bijeenkomsten.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
9 december 2025
ERA breidt uit met radiatoren en intercoolers
9 december 2025
‘Registratie schadevrije jaren krijgt update’
9 december 2025
Buiten kantooruren: Dakar als jongensdroom
8 december 2025
Jaarcijfers Greenwheels: grotere vloot, jongere gebruikers
Meest bekeken berichten
Recente reacties