Cartweet.com heeft een jaar geleden een nieuwe Twitter-service ontwikkeld voor consumenten die doelgericht op zoek zijn naar de voor hun ideale gebruikte auto. Deze dienst heeft inmiddels een aantal veranderingen doorgevoerd die gepaard gaan met een nieuw uiterlijk.

Binnen een jaar na de oprichting hebben al ruim 600 autobedrijven zich aangesloten bij Cartweet.com. “Een belangrijk feit is, dat onze service gratis blijft”, zegt Jan Posthumus, directeur van Cartweet. “Onze verwachting is dat wij dit jaar op 2.000 aangesloten bedrijven gaan uitkomen.”

Er zijn de laatste tijd nieuwe diensten gecreëerd, zoals topadvertenties, die tegen betaling worden aangeboden en die de vindbaarheid van en de aandacht voor het aanbod zal vergroten. Daarnaast zullen in de komende maanden de Cartweet-App en een Facebook-koppeling worden gelanceerd.
De vernieuwde website is mede gebouwd op basis van reacties van autobedrijven en consumenten.

Op dit moment zijn er meer dan één miljoen actieve Twitter-gebruikers in Nederland, voor Facebook ligt dat aantal op maar liefst drie en half miljoen. Deze aantallen groeien nog steeds.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 juni 2025
FIGIEFA bezorgd over formuleringen in concepttekst sloopvoertuigen
24 juni 2025
EQUIP AUTO Arena 2025: vooruitblikken naar de toekomst
24 juni 2025
STRENED-voorzitter Norbert van den Eijnden legt functie per direct neer
24 juni 2025
De digitale carwash
23 juni 2025
BOVAG-autowasbedrijven in actie voor Prinses Máxima Centrum
23 juni 2025
Bosch remanufacturing: beter dan het origineel
Meest bekeken berichten
Recente reacties