Autobedrijf Martin Schilder Groep met acht vestigingen in Noord-Holland, presenteert een digitale showroom. Die is onderdeel van een geheel vernieuwde website die volgens de ontwerpers de digitale wereld op de fysieke doet aansluiten.

“We hebben intensief gesproken met onze klanten en collega’s,” zegt manager E-Commerce Geertjan Berman van Martin Schilder Groep. “Ook hebben we het gedrag van bezoekers op onze vorige website in de afgelopen vier jaar geanalyseerd. Op basis van deze informatie bouwden we in eigen huis onze nieuwe website. Vormgegeven door een eigen team van design- en marketingspecialisten. Medewerkers die het bedrijf, de branche, maar nog belangrijker: de klant kennen.”

In de digitale showroom staan alle voorraadauto’s opgesteld, inclusief rijtesten, brochures en filmpjes van het model. Dankzij een koppeling met de Martin Schilder Webshop kan een klant direct zien welke opties en accessoires op de gekozen auto mogelijk zijn.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 mei 2025
MG opent grootste MG brandstore van Europa in Roermond
19 mei 2025
Aantal laadpunten gestegen, stagnatie dreigt
19 mei 2025
Vrouwen aan het stuur
19 mei 2025
Requal Equipment
16 mei 2025
Kwart jongeren kiest autoverzekering via vergelijkingssite
16 mei 2025
Nu nog een hobby
Meest bekeken berichten
Recente reacties