Autotrack.nl heeft Frank Ruygrok aangetrokken als nieuwe salesmanager. In zijn nieuwe functie gaat hij zich toeleggen op het aansturen van het salesteam van Autotrack.nl. Daarnaast gaat hij een belangrijke rol spelen bij het begeleiden van autobedrijven in hun digitaliseringsproces.

Frank Ruygrok verdiende zijn sporen onder meer bij KPN Telecom en & Beyond. Vanaf 2004 was hij werkzaam bij Bovag, waar hij de functies productmanager en vervolgens manager buitendienst en ledenservice vervulde. Na negen jaar Bovag werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. De overstap van Bovag naar Autotrack.nl voelde voor Ruygrok als een logische keuze omdat beide partijen kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie als kernwaarden naleven. En zijn nieuwe functie, waarin digitalisering centraal staat, biedt hem de uitdaging waar hij naar op zoek was.

“Technologische ontwikkelingen gaan momenteel zo snel, er is nu al veel meer mogelijk dan we vijf jaar geleden dachten. Aan de andere kant zie ik dat er veel autobedrijven zijn die zich nog steeds afwachtend opstellen ten opzichte van de inzet van digitale verkoopkanalen. Mijn persoonlijke uitdaging is om deze ondernemers ‘mee te krijgen’ en ze te overtuigen van de strategische rol die internet marketing kan realiseren. Bijvoorbeeld door te gebruik te maken van online inruilvoorstel, reviews of van online concurrentieanalyses,” aldus Frank Ruygrok.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 april 2025
ProMedia neemt Aftersales Magazine over
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
Meest bekeken berichten
Recente reacties