Gijsbert van der Meulen is per 1 december toegetreden tot het management team van het consumentenplatform Bestegarage.nl. Gijsbert werkte eerder bij KPN, Pepperminds en Randstad en bekleedt nu de functie van sales director bij Bestegarage.nl.
Desgevraagd geeft Gijsbert zijn beeld van de huidige situatie binnen de branche. “Voor de automotive branche is het een spannende periode. De laatste jaren zijn voor veel autobedrijven zwaar geweest en nu de eerste tekenen van herstel zichtbaar zijn, is het interessant om te zien wie er heeft geleerd en klaar is voor nieuwe groei.”
Over de rol die Bestegarage.nl hierin gaat betekenen geeft Gijsbert te kennen: “De bestaande manieren om nieuwe klanten binnen te halen worden steeds minder effectief en binnen een relatief traditionele branche moeten innovatieve oplossingen zich eerst bewijzen. Bestegarage.nl biedt al 3 jaar autobedrijven een eenvoudige, goedkope en effectieve manier om maximaal gebruik te maken van een succesvolle aanpak die zich in andere branches al bewezen heeft”. Hij vervolgt: “In 2014 verwachten we meer dan 1 miljoen bezoekers te helpen de beste garage in de regio te vinden. Ik kijk er naar uit om de beste autobedrijven te helpen om door deze autobezitters gevonden te worden.”