De Timefit-producten zijn omgedoopt naar het bestaande label Valuefit. Daardoor omvat die productlijn nu ook startmotoren en dynamo’s. De Valuefit-lijn werd vorig jaar op Automechanika geïntroduceerd.

Tijdens die introductie bestond het programma vooral uit lampen, één van de productlijnen waar Hella naam mee maakte. Zoals de naam al doet vermoeden is Valuefit gericht op het wat oudere deel van het wagenpark, waar de prijs een nog grotere rol speelt.

De starters en dynamo’s zijn per direct beschikbaar en herkenbaar aan de vernieuwde verpakking. De online catalogi bevatten, net als de versies in drukvorm, de aangepaste omschrijvingen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 augustus 2025
Conti’s voor zelfrijdende voertuigen
15 augustus 2025
Hogere omzet, lagere winst Hankook
15 augustus 2025
‘Vol gas tegen de muur’
14 augustus 2025
‘Geen richting aangeven grootste ergernis’
14 augustus 2025
Yokohama boekt 10,3 procent meer omzet in H1 2025
14 augustus 2025
Jan-Piet van Kesteren directeur Goodyear EMEA
Meest bekeken berichten
Recente reacties